ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری برای فروشگاههای اینترنتی با استفاده از سیستم تیکتینگ مکانیزه، مانیتورینگ و آپدیت سنتر اختصاصی به منظور اولویتبندی، پاسخدهی و رفع مشکلات و باگهای احتمالی در کمترین زمان ممکن توسط تیم فنی و پشتیبانی.
ارسال تیکت به همه واحدها در 24 ساعت هفته
امکان ارسال تیکت به صورت نامحدود
به غیر از موارد ذکر شده که توسط تیم پشتیبانی انجام میشود، در طراحی نرم افزار فروشگستر گزارشاتی تعیبه شده است که کمک بسزایی به پشتیبانی و نگهداری فروشگاه شما میکند؛ مانند نمایش لاگهای سیستم که خطاهای رویدادهای مختلف سیستم را نشان میدهد.