دمو فروشگاه اینترنتی

با تکمیل فرم دمو فروش گستر می توانید وارد پنل مدیریت فروشگاه آنلاین شوید و تمام امکانات پایه سیستم را به صورت آزمایشی تست کنید، برای ورود به پنل همین حالا فرم را تکمیل کنید.

  • lifetime اطلاعات دمو تا 24 ساعت در دسترس خواهند بود
  • account برای ورود به پنل مدیریت از نام کاربری و گذرواژه "demo" استفاده کنید.
  • graphic دموی سیستم فروش‌گستر از امکانات و قالب پایه استفاده می کند و برای اختصاصی نویسی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
  • gem برای اضافه کردن امکانات خاص و ماژول های مورد نیاز شما به سیستم دمو، درخواست خود را از طریق تیکت به واحد فروش انتقال دهید.
  • contact برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت طراحی فروشگاه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مراحل راه‌اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه‌اندازی فروشگاه آنلاین فروش گستر

چرا فروش‌گستر؟

تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ که در راستای ارائه محصولات یا خدمات فعالیت دارند میتوانند از این سیستم استفاده کنند. فعالیت هایی نظیر: رزرو وقت و نوبت دهی، اجاره کالا و املاک، فروش فایل و محتوا، بازاریابی شبکه ای، ثبت سفارش و...

فروش گستر امکانات پیشرفته تری از یک سیستم مدیریت محتوای معمولی در اختیار شما قرار می دهد. شما امکان قیمت گذاری پیشرفته، تولید محتوا و مدیریت نحوه ارسال و پرداخت را خواهید داشته با مطالعه مشخصات فنی فروش گستر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ما با ارائه خدمات صفر تا صد راه اندازی، نگهداری و توسعه فروشگاه آنلاین بستر پیشرفت و موفقیت را برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی فراهم می سازیم.

سوالات متداول

فروش‌گستر شامل بخش‌های متعددی است که بسته به تناسب با زبان برنامه ‌نویسی متفاوتی پیاده‌سازی شده‌اند، با این وجود بخش اصلی این نرم‌افزار بر مبنای فریم ورک Asp.net و با زبان C# پیاده‌سازی شده است. زبان‌های برنامه‌نویسی دیگری که در فروش گستر استفاده شده عبارتند از : HTML، CSS، JavaScript، Typescript، Python

هزینه طراحی و راه اندازی سیستم های فروش آنلاین نسبت به نیازهای صاحبان کسب و کار متغیر است، در ابتدا قالب سایت، امکانات مورد نیاز و مواردی که نیاز به سفارشی سازی دارند مشخص می شوند و نسبت به این موارد قیمت گذاری انجام خواهد شد. برای مشاهده قیمت امکانات می توانید به صفحه قیمت طراحی فروشگاه آنلاین مراجعه فرمایید.

در صورت درخواست مشتری جهت اضافه کردن امکانات و یا ماژول جدید و پرداخت هزینه از سوی او این امکانات به سیستم اضافه می شود. لازم به ذکر است که میبایست در این حالت پشتیبانی نیز تمدید گردد؛ چرا که اعمال هرگونه تغییر در سیستم مستلزم آپدیت آن میباشد.

پس از تحویل سیستم به مدت یکسال از پشتیبانی رایگان برخوردار هستید و تمامی معایب و اشکالات احتمالی پیش آمده در کمترین زمان توسط واحد فنی رفع خواهند شد. همچنین پس از اتمام پشتیبانی رایگان در صورت تمدید نکردن آن سایت Down نمی شود و صرفا از خدمات آپدیت و رفع اشکال های احتمالی برخوردار نمی شوید.

فروش گستر در تمام مراحل راه اندازی، نگهداری و توسعه کسب و کار آنلاین همراه شما خواهد بود و کلیه خدمات تبلیغاتی، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ و سئو را به مشتریان خود ارائه می دهد و آماده همکاری در تمام زمینه های فروش آنلاین می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر:

specifications

مشخصات سیستم

امکانات و ویژگی های گوناگون سیستم را مشاهده کنید.

consult

درخواست جلسه

برای برگزاری جلسه با کارشناسان و مشاوره با تکمیل فرم درخواست دهید.