در ابتدای باید کاربران بازاریاب را در نرم افزار معرفی کنیم جهت تعریف بازار یاب ها از منو تبلیغات ← همکاری در فروش افزودن جدید صفحه روبه رو باز می شود که تمام فیلد ها را تکمیل می نماییم
جهت تعریف همکار فروش به لینک همکاری در فروش مراجعه نمایید
(با توجه به کد معرف و لینک بازاریابان ، مشتریان می توانند خرید کنند)
پورسانت
از منو حسابداری ← مدیریت پورسانت می توانیم پورسانت ها را مدیریت و تنظیم کنیم
- مدیریت پورسانت ها
- تنظیمات
تنظیمات
با توجه به تصویر تنظیمات پور سانت را انجام می دهیم
نرخ پورسانت : نرخ پورسانت را به صورت پیش فرض در این قسمت وارد می کنیم توجه داشته باشید نرخ پورسانت به شکل در صد وارد می شود
حداکثر مبلغ پورسانت: حداکثر مبلغ پورسانت مجاز هنگام محاسبه بر مبنای درصد از مبلغ کل سفارش. در صورتی که مقدار مبلغ محاسبه شده پورسانت محدودیتی نداردمیتوانیم این فیلد را خالی بگذارید.
محدودیت پورسانت : نوع محدودیت تعداد دفعات استفاده از پورسانت میتواند به صورت نامحدود،فقط N بار ، N بار به ازای هر مشتری باشد که مقدار N هم قابل تعریف می باشد
در این قسمت فیلد های درخواست حساب بازاریاب را مشخص میکنیم
اجازه مشتری برای درخواست حساب بازاریاب :با فعال کردن این بخش به کاربران این امکان را می دهیم که که درخواست حساب بازاریاب بدهند و سپس مدیریت ، با فعال کرن کاربری آن ها به عنوان بازاریاب کاربران را بازاریاب درنظر می گیرد
جهت زمانبندی برای نرخ پورسانت تعریف شده از طریق منو زمان نرخ پورسانت تاریخ شروع و پایان مشخص می کنیم
مدیریت پورسانت
با خرید هر محصول از طریق کد معرف و URL همکاری در فروش در قسمت مدیریت پورسانت ها با توجه به هر سفارش مقدار پورسانت مورد نظر محاسبه می گردد