قیمت گذاری لایه ای

الهام نیازی
Avatar
  • 44
  • 1398/2/8
اردیبهشت 1398

قیمت گذاری لایه ای

قیمت گذاری لایه‎ای یک ابزار تبلیغاتی است که به مدیر فروشگاه امکان تعیین قیمت های متفاوت بر اساس تعداد سفارش داده شده را می دهد.جهت فعال شدن این بخش ابتدا باید کالای مورد نظر راذخیره کنیم سپس با انتخاب آیکون افزودن قیمت لایه ای منوباز میشود

قیمت لایه ای

میتوانیم برای هر کالا با توجه به تعدادی که مشتری خریداری میکند یک مبلغی را کسر و در لایه های مختلف تعریف کنیم و محدوده ای زمانی برای این نوع قیمت گذاری مشخص کنیم

 

 

 

1
مهدی داداش زاده
Avatar
  • 2
  • 1399/7/15
تیر 1400
سلام
طبق اموزش پیش رفتم اما مطلب کمی گنگ هست
مثلا تعدادی که هست رو اگر 20 تا تعریف کنیم یعنی اگر مشتری بالای بیست تا خرید قیمت هر کالا اونقدر بشه یا کلا قیمتی که تعریف کردیم ازش کم بشه به چه صورتی است
-1