جدید ترین ماژول های فروش گستر

جدید ترین ماژول های فروش گستر

سیستم فروش گستر مطابق با استاندارد های روز تجارت الکترونیک طراحی شده و همواره در تلاش است تا از جدید ترین امکانات و قابلیت ها در زمینه مدیریت فروشگاه آنلاین بکارگیری کند. در این راستا بروزرسانی های بسیاری تاکنون برای این سیستم ارائه شده است اما توسعه سیستم صرفا به بخش فنی ختم نمی شود، همانطور که می دانید سیستم فروش گستر ماژولار بوده و با بکارگیری ماژول های گوناگون می توانید از امکانات و قابلیت های بروز بهره مند شوید. از این رو در ادامه جدید ترین ماژول های فروش گستر را معرفی خواهیم کرد.

سیستم کوتاه کننده لینک

تیم فروش گستر سیستمی را ایجاد کرده اند تا مدیران فروشگاه های آنلاین بتوانند با استفاده از این ابزار لینک های مهم و کاربردی خود را به صورت اختصاصی کوتاه کنند، در همه جشنواره ها و کمپین های تبلیغاتی طولانی بودن لینک ها امری آزاردهنده و نامناسب است از طرفی نیز اگر بخواهید از کوتاه کننده های دیگر استفاده کنید آدرس آنها درون لینک قرار می گیرد. با استفاده ابزار کوتاه کننده لینک فروش گستر می توانید آدرس صفحه مدنظر خود را کوتاه کنید و صرفا نام سایت خودتان درون لینک قرار گیرد، همچنین گزارش گیری دقیقی از ورودی ها، ردیابی ارجاع دهندگان، موقعیت جغرافیایی بازدیدکنندگان نیز به شما ارائه می دهد تا در کمپین های دیگر بهینه تر عمل کنید.

ماژول فایل پیوست کالا

ماژول فایل پیوست کالا برای فروشگاه هایی است که هر کالا به صورت مجزا دارای فایل توضیحات، دستور العمل، گواهی ها و یا هر گونه فایل دیگری نیز هستند، از ویژگی های این ماژول می توان به جداسازی فایل برای هر زبان، اختصاص دادن کالاهای متعدد به هر فایل و امکان اختصاص دادن فایل به هر کالا از طریق لینک داخلی و خارجی اشاره کرد.

ماژول تخفیف براساس تعداد کالا

در بسیاری از کمپین های تبلیغاتی و جشنواره ها نیاز است تا طبق شروط مختلف کاربران را تشویق به خرید بیشتر کرد، با استفاده از این ماژول می توانید برای کالاهای خاص و یا دسته بندی خاص و یا حتی نقش های خاصی از مشتریان تخفیف های پله ای تعریف کنید و مشتریان را به خرید بیشتر و در برابر آن دریافت تخفیف بیشتر تشویق کنید. با استفاده از ماژول تخفیف براساس تعداد کالا می توانید کمپین های جذاب تر و بهینه تری را ایجاد کنید.

ماژول گزارش پیشرفته

سیستم فروش گستر به صورت پیش فرض گزارش های متعددی را در لحظه به نمایش می گذارد تا نظارت برای مدیریت سایت راحت تر و آسان تر باشد اما برای سایت های فروشگاهی بزرگ گزارش گیری مواردی خاص کمی متفاوت تر خواهد بود. با بکارگیری از این ماژول می توانید بر اساس زمانبندی های روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه گزارش گیری کنید و همچنین طبق مبالغ و تعداد سفارشات آنها را فیلتر کنید. از دیگر امکانات ماژول گزارش پیشرفته می توان به نمودار فروش کالاها بر اساس دسته بندی، ویژگی و تولید کنندگان، نمودار خرید مشتریان بر اساس ثبت نام و جنسیت، نمودار سفارشات براساس روش ارسال و پرداخت و همچنین فیلتر های متعدد دیگر اشاره کرد.

ماژول سئوالات متداول

سئوالات متداول یکی از مهمترین بخش های سایت فروشگاهی است زیرا در این قسمت کاربران و مشتریان می توانند پاسخ سئوالات خود را بیابند همچنین اگر بتوانید بخش سئوالات متداول خود را به صورت حرفه ای و تخصصی ایجاد کنید درخواست های پشتیبانی کمتری نیز خواهید داشت. با کمک ماژول سئوالات متداول می توانید تمامی سئوالات خود را دسته بندی کنید و سئوالات نامحدودی را طرح کنید از دیگر امکانات این ماژول می توان به طراحی ریسپانسیو موبایل، پیکربندی صفحه سوالات متداول با 2 سبک: سبک آکاردئونی و ساده ، پشتیبانی از پلتفرم چند فروشگاهی، امکان تعیین کالاهای مرتبط به هر سوال و پاسخ، جستجو در سوالات و پاسخ ها بر اساس محتوا و امکانات متعدد دیگری نیز اشاره کرد.

تیم فروش گستر همواره در تلاش است تا بروز ترین قابلیت ها و امکانات را در قالب سیستمی یکپارچه و بهینه در اختیار صاحبان کسب و کارها و مشاغل آنلاین قرار دهد.

نظر خود را بنویسید