شانزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از تاریخ 26 آذرماه تا 29 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه بسیاری از شرکت ها و سازمان های داخلی و خارجی جهت معرفی و ارائه جدیدترین متدها و تکنولوژی های موجود در زمینه تبلیغات و بازاریابی حضور بهم رساندند. فروش گستر نیز در جهت نیل به اهداف خود که از جمله آنها میتوان به معرفی هرچه بیشتر و بهتر این کسب و کار و همچنین حضور هرچه بیشتر در بازارهای بین المللی اشاره نمود، در طول این مدت، در این نمایشگاه حاضر شد.
تیم فروش گستر در این نمایشگاه ضمن تبادل اطلاعات با کمپانی های مطرح داخلی و خارجی، توانستند ساز و کار سیستم فروش گستر را بیش از پیش به مشتریان و علاقه مندان به زمینه های دیجیتال مارکتینگ و فروش اینترنتی توضیح دهند و به معرفی هرچه بهتر این سیستم بپردازند. از این رو بسیاری از افرادی که جویای یک پلتفرم حرفه ای و مطمئن برای فروش اینترنتی محصولات و خدمات خود بودند، با سیستم فروش گستر آشنا شده و این سیستم را برای فروش اینترنتی خود انتخاب نمودند.
همچنین در این نمایشگاه فرصت همکاری و توافق های دوجانبه با بسیاری از شرکت های تبلیغاتی نیز حاصل شد؛ به این صورت که فروش گستر به شرکت های تبلیغاتی متعهد شد که طراحی سایت های فروشگاهی مشتریان این شرکت ها را به عهده بگیرد و در مقابل شرکت های تبلیغاتی نیز متعهد شدند که کار تبلیغات مشتریان فروش گستر را بر عهده بگیرند.
در واقع میتوان گفت بزرگترین دستاورد و افتخار حاصل شده از این نمایشگاه برای فروش گستر، آغاز همکاری با شرکت هایی است که از موفق ترین کسب و کارهای موجود در زمینه فعالیت خود در بازار حال حاضر هستند.
در زمینه فروش اینترنتی و پلتفرم های موجود برای مدیریت فروش به صورت اینترنتی، شرکت ها و سازمان های زیادی تجربیات و یافته های خود را در اختیار عموم قرار دادند. بیشترین مسئله ای که در این میان به چشم میخورد، غیرقابل ارتقا بودن سیستم های فروش آنلاین بود که این موضوع را برای صاحبان کسب و کار تبدیل به معضل کرده و باعث خلل در فروش اینترنتی آنها و در نهایت از دست دادن فرصت فروش و جذب مشتریان شده بود. فروش گستر نیز با ارائه راهکارها و روش هایی که در طراحی و پشتیبانی این سیستم بکار میگیرد به آگاه سازی صاحبان کسب و کار نسبت به این موضوع اقدام نمود.
نظر خود را بنویسید