بازاریاب ها
بازاریاب ها افراد و بخش های شخص سومی هستند که مشتریان را به وب سایت شما ارجاع می دهند. مدیر فروشگاه می تواند میزان پورسانت پرداختی به آنها را محاسبه کند. هنگامی که یک مشتری شناسه همکاری در فروش دریافت کند هر سفارشی که می گذارد با این شناسه تگ می شود
برای اضافه شدن همکار فروش روش جدید به منوی تبلیغات و پس از آن بازاریاب ها بروید و روی افزودن جدید کلیک کنید.
بازاریاب ها را به صورت زیر تعریف کنید:
. چک باکس فعال را انتخاب کنید تا بازاریاب ها را فعال کنید.
نام و نام خانوادگی ، ایمیل،نام شرکت،کشور (از لیست کشویی انتخاب کنید. اگر کشور انتخابی ایالات متحده آمریکا است، استان و یا ایالت را نیز مشخص کنید)،شهر،آدرس 1 و 2،کد پستی،شماره تلفن،شماره فکس را وارد می نماییم
در قسمت یادداشت مدیر می توانید ۱ نظر و یا اطلاعات دلخواه برای استفاده های داخلی وارد نمایید.
می توانید نام لینک URL Freindly برای همکاری فروش برای اهداف بازاریابی تعیین کنید و یا این قسمت را خالی بگذارید. در این صورت url پیش فرض استفاده خواهد شد که در آن عددی به عنوان شناسه بازاریاب ها است نمایش میابد.
بعد از اینکه تمام قسمت ها را پر و تغییرات را ذخیره کردید، دو سر برگ دیگر به نامهای مشتریان همکاری در فروش و سفارشات همکاری در فروش به منو ها اضافه می گردد که در آن می توانید میزان تاثیر گذار بودن این بازاریاب را ببینید.
صاحب فروشگاه می تواند لیستی از مشتریان همکاری در فروش در صفحه جزئیات بازاریاب ببینم. هنگامی که یک مشتری همکاری در فروش سفارش بگذارد، شما می توانید این سفارش را در صفحه جزئیات همکاری در فروش در زیر سربرگ سفارشات بازاریاب ببینید.