آیا تابحال توانسته اید از ارسال SMS های زمان بندی شده بعنوان یک مزیت تبیلغاتی نسب به رقبایتان استفاده کنید؟
قطعا بازاریابی بوسیله اس ام اس یکی از بهترین وسایل ارزان قیمت برای جلب توجه مشتریان و ارسال سریع خبرهای مربوط به کسب وکار شما و همچنین تبلیغات کالاهایتان است. بازاریابی به وسیله اس ام اس دارای یکی از شگفت انگیز ترین نرخهای دریافت پیام براساس یک گزارش موثق میباشد. ولی اگر این سوال در ذهن شما پیش آمده که چرا نتیجه این نوع بازاریابی چندان رضایتبخش نیست ؟ دلیلش این است استفاده کنندگان نمی دانند چگونه و بهترین نحو از آن استفاده کنند تا بهترین نتیجه را دریافت کنند.
در این مقاله به تعدادی از روش های ارسال پیامک مارکتینگ موفق اشاره می کنیم:
- متن پیام خود را کوتاه کنید.
- حتما نام برند در پیامک باشد.
- پیشنهاد خاص داشته باشید.
- اگر می توانید لینک سایت یا شبکه اجتماعی خود را داخل پیامک بگذارید.
- مخاطب هدف خود را بشناسید. به عبارتی هر صنف متناسب با مشتری خود پیامک مارکتینگ بفرستد که در این صورت بازدهی آن بالاتر است.
- زیاد تکراری نشوید.
- سامانه پیامکی درست را انتخاب کنید. به عبارتی از یک ارائه دهنده مناسب این سامانه را خریداری کند.
- خبر خوب بدهید. شامل تخفیفات و خدمات جدید می باشد.
- در کل کمپین خود اتفاقات هیجان انگیز ایجاد کنید.
- بابت هر مناسبت پیام ندهید.
با ما همراه باشید تا کاربرد های اپلیکیشن در کسب و کار خود را بدانید.
نظر خود را بنویسید