محتوای دیجیتال مهمترین عاملی است که باعث جذب بازدید کننده به سایت شما میشود بنابراین شما به یک محتوای سازماندهی شده نیاز دارید محتوایی که هم کاربرپسند باشد و هم برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد.
نحوه تولید محتوا (فروشگاههای اینترنتی) توسط تیم تخصصی فروش گستر:
- تیم تخصصی فروش گسترسریعترین روش برای شروع روند استفاده از بازاریابی محتوا، تمرکز بر یک نوع محتوا و یک پلتفرم را انتخاب کرده اند.
- برای مشتریهای خود راهنمای استفاده از محصولات یا خدمات تهیه میکنند، یکی از بهترین راهکارها برای جلب اعتماد مشتریها، تولید محتوایی است که حاوی اطلاعاتی برایشان باشد و به برخی از سؤالهایشان پاسخ دهد. همچنین این محتواها سبب میشوند مشتری در روند فرضی خرید به مشتری آماده به خرید تبدیل شود.
- ویدئوهایی برای نشان دادن خدمات و محصولاتی که ارائه میکنید، تهیه میشود تصاویر و ویدئوها نقش زیادی در جلب توجه افراد دارند. بنابراین جای تعجبی نیست اگر پیشنهاد بعدی ما استفاده از ویدئو باشد. روشهای متعددی وجود دارد که با استفاده از آنهادر وب سایت تجارت الکترونیکیتان از بازاریابی به وسیلهٔ ویدئو استفاده میشود.
- تهیهٔ جزوههای اطلاعاتی و سؤالات متداول تنها کارایی جزوههای اطلاعاتی، جدولهای سایزبندی در فروش کفش و لباس نیست و میتوان در فروش محصولات دیگری چون ابزارآلات، وسایل خانه و دیگر تجهیزات بزرگ هم از آنها استفاده کرد. تیم تخصصی ما چنین سوالاتی که ممکن است درباره هر محصولی به ذهن مشتریانتان برسدرا با راه کارهای حرفه ای برای مشتریان خود حل کرده است.
- بهاشتراکگذاری ایدهها و توصیههای خلاقانهٔ استفاده از محصولات شما ایدهها و توصیههای خلاقانه شامل روشهای جالب توجه و متفاوت استفاده از محصولات می باشد.
- در نظر گرفتن تبلیغات برای محتوای تولید شده یک بخش از فعالیتهای مرتبط تبلیغ برای محتوای تولیدی توسط تیم فروش گستر است به دلیل اینکه تبلیغ محتوا به اندازهٔ تولید آن حائز اهمیت است.
-
معرفی کلی هر محصول کاربر را با عکس و قیمت محصول تنها نمیگذاریم. بعد از داشتن یک توضیحات کامل برای راهنمایی و آگاهی کاربرتوضیحات فنی محصول الزامی است. زیرا نشان میدهد که شما محصول خود را با همه امکانات و ویژگیهایش بهصورت شفاف معرفی کردهاید. اما متن معرفی کلی محصول به کمک کاربر برای خرید میآید.
-
نقد و بررسی کامل محصول در مدل محتواهای بررسی محصول، محصول را از جنبههای مختلف شرح می دهد.
-
پوشش دادن اخبار و اطلاعات مرتبط با محصولات، پوشش دادن اخبار و اطلاعات پیرامون محصولات سایت.
-
مقاله مقایسه محصولات،مقایسه بین محصولات و برندهای مختلف برای کاربران.
اطلاعاتی که حتما باید در اختیار تیم فروش گستر قرار گیرد:
- نام کالا
- نام دوم، نام (لاتین)
- توضیحات کوتاه
- ویژگی های کالا (رنگ، سایز و ...)
- مشخصات کالا
- توضیحات بلند
- قیمت (تخفیف ها)
- کد کالا
- موجودی
- عکس کالا
- نام دسته بندی کالا
برای محتوا گذاری در تولید محتویات چه کار کنیم؟
تولید بلاگ، تولید تصویر، تولید متندرباره ما، تولید متن تماس با ما، تولید محتویات قوانین، شرایط ارسال، تولید محتویات سوالات متداول
در موارد بالا همه این موارد باید رعایت شود؟
بهینه سازی URL سایت: اولین چیزی که ممکن است توجه کاربر را به خود جلب کند آدرس URL شما خواهد بود. از آن جا که آدرس سایت نشاندهنده هویت سایت و بیانگر محتوای موجود در یک سایت است باید نسبت به انتخاب آن دقت بیشتری داشته باشید.
مشخص کردن تگ کالاها: اضافه کردن تگ به کالا نتایج بهتری به شما میدهد بنابراین باید میزان ظرافت و هوشمندی تمام تگهای خود را برای موتورهای جستجو بررسی کنید تا رتبه خوبی بگیرید.
متا تگ (META): به عبارت ساده تر متاتگ ها را ربات هایی مثل ربات گوگل میبینند تا بهتر و دقیقتر صفحات سایت شما را درک کنند درحالی که کاربر آنها را مستقیم مشاهده نمیکند کلمات کلیدی META، توضیحات META، عنوان META، نام صفحه مناسب برای موتور جستجو