راهنمای سئو فروش گستر

راهنمای سئو فروش گستر

اینترنت و فضای مبتنی بر وب را می توان یکی از مهمترین پدیده های جامعه امروزی دانست. به همین دلیل مدت هاست که واژه ای موسوم به سئو در بین کسب و کارهای دیجیتال زیاد به گوش می خورد. شاید شما هم از جمله کسانی باشید که اخیرا جملات زیادی نظیر: "برای دیده شدن در دنیای وب باید در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید و اگر در صفحه اول گوگل نباشید دیده نمی شوید بسیاری از کسب و کارها با استفاده از انجام سئو در وب سایت های خود، می توانند اهداف خود را به پیش ببرند. در اینجا قصد دارد تا شما را با راهنمای سئو فروش گستر و معنی این واژه مهم و راهکارهایی برای سئو  آشنا کنیم.

راهنمای سئو فروش گستر

یکی از مهمترین اصول تیم تخصص سئو فروش گستر رعایت اصول بهینه سازی موتور جستجو است از دستیابی به ترافیک هدفمند به یک وب سایت از رتبه بندی ارگانیک موتور جستجو کارهای معمول مرتبط با SEO شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا، بهینه سازی محتوا در اطراف کلمات کلیدی خاص و ایجاد بک لینک است. به عبارت دیگر: سئو به معنای بهبود رتبه بندی یک سایت در بخش ارگانیک نتایج جستجو است.

راهنمای سئو فروش گستر

اصول متن سئو شده

زمانی که کاربری کلمه‌ای را جستجو می‌کنید باید به طور دقیق نتایجی را مشاهده کند که نتیجه جستجوی او باشد و به هدف خود از جستجو دسترسی پیدا کنید نه سایت های غیر مرتبط به همین سبب گوگل تمام تلاش را بر این دارد تا بهترین نتایج را در صفحه نتایج جستجو به کاربران نمایش دهد.

برای این که بتوانید محتوای تولید کنید که مورد پسند گوگل باشد باید از اصول معینی پیروی کنید که در ادامه این نوشته به طور دقیق آن ها را بررسی خواهیم کرد.

انتخاب کلمه کلیدی

مطلب شما باید هدف معین داشته باشد. و از آغاز با یک موضوع مشخص شروع‌شده و همان را دنبال کند.پس اگر حوزه کاری شما مربوط به طراحی سایت است می‌توانید از موارد مربوط به حیطه کاری خود به عنوان موضوع استفاده کنید.

با توجه این که جستجو های گوگل از کلمه کلیدی به سوی کلمات کلیدی در حال تغییر است بهتر است برای کلمه‌ای مانند سئو به عنوان کلمه کلیدی انتخاب شود بلکه می‌توان به جای آن از عباراتی مانند:

  • آموزش اصول سئو
  • آموزش سئو پیشرفته
  • آموزش سئو حرفه ای

عنوان مطلب

عنوان مطلب یکی از مهم‌ترین قسمت ها است. چون اولین قسمتی است که کاربر در صفحه نتایج جستجو گوگل و قبل از ورود به سایت شما مشاهده می‌کند. بنابراین باید عنوانی را برای مطلب خود انتخاب کنید که مناسب باشد و کاربران را ترغیب کنید که بر روی لینک سایت شما کلیک نمایند.

تصاویر

به کار بردن ویدیو، فایل صوتی و به ویژه تصاویر در سایت سبب خوانایی و انتقال بهتر مفاهیم به بازدیدکنندگان می‌شود. بنابراین برای مطالب خود یک یا چند تصویر مناسب و باکیفیت انتخاب کنید. اما گوگل و سایز موتور های جستجو نمی‌توانند تصویر را ببیند بنابراین باید با مواردی که در زیر بیان می‌کنیم به آن ها کمک نماید که عکسی که در داخل مطلب وجود دارد در مورد چیست:

  • بکار بردن کلمه کلیدی در نام فایل مانند  learn-seo.png
  • استفاده از کلمه کلیدی برای متن جایگزین عکس یا همان تگ alt

استفاده از تگ های هدینگ

بهتر است در پاراگراف‌های اول و یا دوم مطالب خود کلمه کلیدی را به صورت تکی یا به صورت جمله با تگ اچ یک h1 مشخص کنید و در ادامه مطلب از تگ های h2 و h3 استفاده کنید. گوگل و سایر موتورهای جستجو به تگ های هدینگ اهمیت زیادی می‌دهند. 

چگالی کلمات کلیدی

در متن محتوای که تولید می‌کنید باید کلمه یا کلمات کلیدی خود را چندین بار تکرار کنید ولی این تکرار را بیش از اندازه انجام ندهید زیرا سبب خواهد شد که گوگل به سایت شما حساس شده و فکر کند که قصد اسپم کردن دارید و مطلب شما نمی‌تواند رتبه مناسبی کسب کند.

توجه داشته باشید که کلمه کلیدی را در قسمت های زیر  در مطالب خود به کار ببرید:

  • عنوان مقاله
  • توضیحات متا
  • پاراگراف اول
  • با تگ H1
  • متن جایگزین عکس alt tag
  • پاراگراف آخر

پارامترهای تولید و محتوای متنی برای فروشگاه های اینترنتی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو

  • رعایت کیفیت و کمیت مناسب در محتوا
  • انواع فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه محصولات دانلودی
  • آموزشگاه اینترنتی
  • فروشگاه کالای فیزیکی

تکنیک‌های مشترک در تولید محتوای فروشگاهی

  • تدوین استراتژی محتوا
  • بازاریابی محتوا
  • برند سازی
  • لوگو اختصاصی
  •  ایمیل مارکتینگ
  • خبرنامه ایمیلی
  • انتشار رپورتاژ آگهی

مواردی که برای تولید محتوای فروشگاهی خود باید در نظر داشته باشید:

  1. دسته بندی محصولات
  2. تیتر / عکس / شرح عکس
  3. لینک سازی
  4. به مشتری امکان انتخاب دهید

محصولات مشابه شما کدام ها هستند؟

  • محصولاتتان را معرفی کنید
  • معرفی محصولات انحصاری
  • پیشنهاد به مشتری قید شود
  • خدمات ویژه ای که ارائه می‌دهید

معرفی کلی هر محصول

کاربر را با عکس و قیمت محصول تنها نگذارید!

بعد از داشتن یک توضیحات کامل برای راهنمایی و آگاهی کاربر، شما به یک متن معرفی کلی محصول نیاز دارید. حتما به آن باید بپردازید. توضیحات فنی محصول الزامی است. زیرا نشان می‌دهد که شما محصول خود را با همه امکانات و ویژگی‌هایش به‌صورت شفاف معرفی کرده‌اید.

نقد و بررسی کامل محصول

نوشتن توضیحات برای محصول، کاربر را با خود محصول آشنا می‌کند. او می‌تواند ویژگی‌ها و مشخصات فنی محصول را بهتر درک کند. اما یک مورد دیگر می‌توانید او را برای خریدن محصول تشویق کند. آن هم یک نقد و بررسی در مورد محصول است.

نوشتن راهنمای خرید

یکی از استراتژی‌های تولید محتوا در فروشگاه‌های اینترنتی، نوشتن مطالب راهنمای خرید است. فرآیند تصمیم‌گیری برای خرید را راحت‌تر کنید. هدف شما از سری مطالبی که در بلاگ خود می‌نویسید، باید همین باشد. ساده‌تر کردن تصمیم‌گیری، انتخاب و پیشنهاد دادن برای خرید.

مقاله مقایسه محصولات

 با نوشتن مطالب مقایسه محصول هم می‌توانید تصمیم‌گیری را برای خرید یک مصحول برای کاربر راحت کنید. مقایسه محصول هم به‌نوعی از جنس همان راهنمای خرید است.

پایان

به‌پایان راهنمای سئو فروش گستر و تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی رسیدیم اگر به دنبال تیم حرفه‌ای راهنمای سئو برای فروشگاه خود هستید، گروه مشاوره محتوای فروش گستر برای انجام یک پروژه موفقیت آمیز در خدمت شما خواهد بود.

نظر خود را بنویسید